Fotos Escola Bressol la Nucia

Hem visitat escoles infantils

Ja podeu consultar les fotos de les visites que hem fet al Col.legi d’E.I Santiago Apostol de Albatera i l’Escola Infantil Bressol de la Nucia. Asunción Lledó

2 replies on “Hem visitat escoles infantils”

Hem d’aprofitar totes les oportunitats que ens oferixen de poder anar a visitar col·legis perquè a pesar que en classe aprenem molt, com en realitat s’aprèn és estant allí veient-lo alhora que ho vius. És totalment altre món, on nosaltres som les responsables que els nens aprenguin i desenvolupin la seva autonomia. Companys, hem triat el treball més bonic de tots, ajudar a gent i a formar-los com persones. Per això, cada vegada que visitem un col·legi estem mes il·lusionades i implicades amb la nostra formació, motivació i ganes de fer classe. Un salut!

Pense que les nostres visites les hem aprofitat moltíssim, pareixiem nosaltres els xiquests d’infantil!!
Personalment a mi hem fa moltíssima il.lusió anar a les visites, és en l’única assignatura on estem fent visites i hem de disfrutar-ho!!! És molt bonico vore als xiquets d’infantil com treballen a l’aula, tan petits i tot el que savem… Mai m´arrepentiré d’ estudiar el que estic estudiant EDUCACIÓ INFANTIL!

Comments are closed.