Entrega de premis / Entrega de premios

Amb l’entrega de premis es tanca el II Concurs de BlogsUA. Enhorabona als guanyadors i moltíssimes gràcies a tots per participar.

Vos esperem en la següent edició!

Els guanyadors del concurs que no van poder assistir al lliurament de premis, poden arreplegar la seua diploma en el Servei d’Informàtica de la Universitat d’Alacant. Concretament, en l’àrea d’Innovació Tecnològic-Educativa (ITE).

Con la entrega de premios se cierra el II Concurso de BlogsUA. Enhorabuena a los ganadores y muchísimas gracias a todos por partícipar.

¡Os esperamos en la siguiente edición!

Los ganadores del concurso que no pudieron asistir a la entrega de premios, pueden recoger su diploma en el Servicio de Informática de la Universidad de Alicante. Concretamente, en el área de Innovación Tecnológico-Educativa (ITE).