Obres premiades

Resolució de la V convocatòria (2011-2012)

El Jurat del V Concurs de Curtmetratges, Videoclips i Audiovisuals Publicitaris per a Estudiants de la Universitat d’Alacant, després de visionar les obres presentades, ha decidit atorgar els premis següents en l’edició de l’any 2012:

1r Premi als Curtmetratges

Defectes, d’Àngel Montenegro Beneyto.

1r Premi als Videoclips

A aquestes alçades de la pel·lícula
(del grup Els amics de les arts, de l’àlbum Espècies per catalogar-2012), de María Jiménez Santonja.

1r Premi als Audiovisuals Publicitaris

Massa Fum
, de Patricia Cecilia Gadea Herrera.

Així mateix, ha acordat concedir una menció als videoclips següents:

S’acorda concedir una menció a la capacitat tècnica (100 €) al videoclip

Soroll (del grup Els Pets), de Cristina Domene Beviá.

Es recorda als autors que, segons consta en la base 15 de la convocatòria del Concurs, “els autors premiats hauran d’assistir personalment, o per mitjà de representant en cas de resultar-los impossible, a l’acte d’entrega de premis”, que serà notificat als autors premiats amb suficient antelació.

Podeu consultar la comunicació oficial dels premis en el web del Vicerectorat d’Extensió Universitària.