ciència educació física

Jornades i Reunions

El pròxim mes de juliol, 4 i 5, es farà a la Universitat d’Alacant les XI Jornades de Xarxes d’Investigació en Docència Universitària amb el títol “Reptes de futur en l’ensenyament superior: Docència i investigació per a aconseguir l’excel·lència acadèmica“. En aquestes jornades es presentaran molts treballs que el professorat ha desenvolupat amb l’objectiu de millorar el procés d’ensenyament/aprenentatge. Les contribucions acceptades es poden consultar ací. Entre elles destaquem les que fan referència a la ciència, en general, i a la física en particular.

La Reial Societat Espanyola de Física (RSEF) celebrarà durant la setmana del 15 de juliol de 2013 la XXXIV Reunió Bienal de la RSEF i la 23ena Trobada Ibèrica d’Ensenyament de la Física a la ciutat de València.