Ed. Infantil y Primaria 2007-2016

Publico hoy jueves 8 de septiembre (coincidiendo, para esta generación, con el inicio de la Ed. Secundaria LOMCE) un resumen del Acto de Graducación (reconozco que no me gusta nada calificarlo de esta manera) celebrado el 16 de junio de 2016.
Asistieron todas las profesoras y profesores que han participado en la enseñanza reglada (Educación Infantil de Segundo Ciclo y Educación Primaria) de los niños y niñas nacidos durante el año 2004.

Después de unas palabras de Salvador, Director del CEIP Joaquín Sorolla, se leyó un poema elaborado por todo el alumnado. También pudimos escuchar una palabras de las Tutoras de 6ª curso, Mar y Andrea. Practicamente todo el profesorado de los dos ciclos asistió al acto. A los/as alumnos/as se le entregó una Orla realizada por el conocido fotógrafo Juan Valiente Verde, un DVD (elaborado en iMovie por J. C.) con fotografías de las etapas de Ed. Infantil y Ed. Primaria y una camiseta (de color morado) con el nombre de las niñas y los niños. Los detalles (comprados por las familias) para las profesoras y los profesores fueron entregados por el alumnado.

El evento finalizó con una cena de los estudiantes en un restaurante próximo. Las familias también disfrutamos de lo lindo en una tarde-noche que se nos hizo corta.

El grupo de estudiantes continuará su formación académica en otro centro educativo. Lógicamente algunos niños y niñas ya no seguirán conviviendo en el mismo Instituto. Tanto para los que continúen en la misma clase como para los que se integren en otros centros, la etapa que ahora finaliza será irrepetible. Se trata de nueve años, desde el 2007 hasta el 2016, compartiendo muchos y muy variados momentos.

Como padre de una alumna certifico, desde este blog y para el que le pueda interesar, el buen hacer del equipo docente y de todo el personal trabajador del centro.

Amb tres anys vam arribar sense a ningú conéixer, encara que molt prompte amics van aparéixer. Mai vam pensar que tan bons amics aniríem a trobar.

Nou anys hem passat a l’escola i hem conegut a molta gent que mola.

Mª Elena, Verònica, Mª José, Anna, Presen i moltes mestres més ens vam ensenyar tot el que ara sabem.

En Educació Infantil vam estar i vam aprendre a dibuixar i contar.

La senyo Anna de petits, anglès ens va donar i sempre jugàvem sense parar.

Quan a l’hora del pati anaven molt bé ens ho passaven: pel tobogà ens llançaven i en les cases ens amagaven.

Amb Mariví i Reyes ja sabíem però elles ens van ensenyar moltes coses que desconeixíem.

Mariví deia que semblava un radiocasette perquè repetia que ens callaren tot el temps.

En 1r. amb Cristina, Educació Física fèiem alhora que a sumar apreníem.

En 3r i 4t Empar i Mar ens van donar classe i gràcies a elles vam superar eixa fase.

Visitàrem les Coves de Canelobre, antigues i boniques amb especials estalactites.

I també la Fàbrica de Xocolata Valor, bona olor, bon sabor, tot fet des del cor.

Ester a la música ens va enganxar i amb ella, la flauta vam aprendre a tocar.

Laura en molts cursos Educació Física ens va donar i amb treball i esforç la seua confiança vam guanyar.

Quan esperàvem a Conchi i tocaven a la porta, esperaven que fóra ella però sempre ens reíem perquè mai ho era.

En l’escola matinera Rosa i Paqui molt bé ens tractaven i un bon record, per sempre, ens deixaren.

Amb Merche i Marta cinquè vam cursar i molt bé ho vam passar: les vistes del Penyal d’Ifac vam apreciar fins i tot, wind-surf practicar.

També van tindre tres mestres en pràctiques Jaume, Silvia i Tamara, quan del col•le es van anar, un forat ens van deixar.

Han vingut molts mestres de francès, Pere, Consuelo, Magalie, Raül, però ningú com Isabel que ens va ensenyar a fer creps.

Enguany, hem fet molta faena, aprenent a multiplicar els quadrats, cada vegada estaven més cansats.

Menys mal que a Banyeres ens va portar Andrea! Li vam plantejar moltes qüestions de natura a totes ens va contestar.

Ana Maria va fer classe de valencià i de vegades amb nosaltres s’ha enfadat però també ens divertíem de veritat.

Mar s’ha preocupat perquè portaren els treballs i gràcies a ella, a l’Institut no se’ns oblidaran!

Salvador ens va fer moltes monedes recol·lectar amb ell vam aprendre a negociar.

Amb Cristian i Isabel com fer una foguera hem aprés que tots junts, cremar veiem.

Amb les nostres riallades i plens de felicitat, hem jugat moltes vegades i creat gran amistat.

De viatge fi de curs, a dos llocs diferents vam anar, però sempre junts al cor vam estar.

Esperant les notes molt nerviosos ara estem i el cor se’ns accelera com si tinguérem dins un tren.

El col·legi ens deixa un gran record festes. excursions, balls… també hem treballat molt i fet moltíssims-treballs però, sobre tot, ens ho hem passat genial!

Moltes gràcies a s mestres per aguantar-nos i ensenyar-nos i fer-nos passar tants bons ratos.

El ball de fi de curs ens deixa bon sabor de boca per a passar l’Institut, i estudiar amb molta força!

Con el paso del tiempo, será curioso volver a ver  los videos y fotos que lógicamente se mantienen “en privado”.