Home » General » Setmana d’acció mundial per l’Educació

Setmana d’acció mundial per l’Educació

Amb motiu de la celebració de la setmana d’acció mundial per l’educació i amb la incidència que esta activitat ha de tindre en una Facultat d’Educació com la nostra, es inevitable que no hi férem cap menció al bloc de l’assignatura. Primerament, recomanar-vos la visita obligada de la web de la organització. Esta pàgina es la cara visible de un conjunt de ONGs que aliades treballen en multitud de països i per les comunitats que més recolzament necessiten per a aconseguir el repte d’una escolarització universal. En segon lloc, animar-vos a participar dels diferents equips de voluntaris nacionals i internacionals que estes ONGs coordinen. I per a finalitzar, vos deixe a aquesta entrada un muntatge de imatges i àudio que tal volta vos espente a participar d’algun d’aquestos projectes solidaris.

Conscienciació, ja¡¡¡

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/h0_v3PqvuPY" width="500" height="425" wmode="transparent" /]