Home » General » Pràctica 4 – Visionat de la Pel·lícula “Rebelión en las aulas” o “Diarios de la calle”.

Importància de la motivació en l’aprenentatge

Ambdues pel·lícules amb un guió molt semblant, presenten per temàtica central les dificultats que pot trobar un docent amb determinats grups d’alumnes i la importància que té el implicar a l’alumnat, motivar-ho i fer-ho participe del treball de l’aula, si volem tindre l’oportunitat d’arribar a ells.

Lluny de només ser una pel·lícula, a l’actualitat podem observar com a diferents contextos d’aprenentatge, el sistema educatiu no respon als interessos de l’alumnat, fins i tot, no respon a les necessitats d’una societat que avança a un ritme fulgurant.

L’objectiu d’aquesta activitat pràctica no es altre que, descriure les diferents estratègies que apliquen els docents en la seua tasca per aconseguir atraure l’atenció dels alumnes pels continguts escolars.