Cursos-Becas de griego

Seminari de llengua i cultura neogregues

En col·laboració amb l’Àrea de Grec del Departament de Prehistòria, Arqueologia, Hª Antiga, Fil. Llatina i Fil. Grega, i amb el suport de la Facultat de Filosofia i Lletres (Activitats acadèmiques i culturals 2013), la SEEC organitza un curs intensiu de grec modern, nivell inicial, reconegut amb 20 hores dins del  “Plan de Formació” del Ministeri d’Educació, Cultura i Esports”, titulat: Seminari de cultura neogrega: literatura, llengua y tradicions populars.

El curs está obert a l’alumnat i professorat UA, així com al professorat de secundària (clàssiques preferentment).

Els objectius del curs són completar la formació del professorat i l’alumnat de la UA en nocions de cultura, història de la llengua, folklore i literatura neohel·lèniques, i facilitar al professorat recursos per a la introducció del grec modern com a segona llengua extranjera en l’ensenyament secundari i com a reforç per a l’aprenentatge actiu del grec antic en el sistema educatiu.
La inscripció es pot fer (del 10 de Març al 14 d’Abril) en la pàgina web de la SEEC d’Alacant.
Matrícula: 30 Euros (des de la SEEC ens posarem en contacte amb els inscrits per a que procediu al pagament abans del començament del curs).

Lloc: Seminari de Grec. Universitat d’Alacant
Professor UA: Santi Carbonell