I Circular

Primera Circular (castellano) (PDF)

Primera Circular (català) (PDF)

TROBADA 2017

UNIVERSITAT D’ALACANT – CÀTEDRA INTERUNIVERSITÀRIA DE MEMÒRIA DEMOCRÀTICA DE LA COMUNITAT VALENCIANA

I Trobada d’Investigadors de les universitats i representants dels ajuntaments, grups, entitats i associacions cíviques memorialístiques valencianes”

25, 26 I 27 DE MAIG DE 2017

Lloc: Museu de la Universitat d’Alacant (Saló Polivalent), Campus de Sant Vicent del Raspeig, Universitat d’Alacant

Organitza: futura CÀTEDRA INTERUNIVERSITÀRIA DE MEMÒRIA DEMOCRÀTICA DE LA COMUNITAT VALENCIANA

La futura Càtedra Interuniversitària de Memòria Democràtica de la Comunitat Valenciana està organitzant la primera trobada entre els membres de la futura càtedra, els investigadors de les universitats i els representants dels ajuntaments, mancomunitats de municipis, grups i associacions cíviques memorialístiques valencianes a partir de dues jornades de treball on es presentarà la mateixa càtedra i s’abordarà una posada en comú dels temes de memòria històrica i democràtica de la Generalitat, les comarques i els municipis valencians treballats pels investigadors, les universitats, les mancomunitats, els ajuntaments i els grups, entitats i associacions cíviques participants des dels àmbits respectius d’actuació.

La futura Càtedra Interuniversitària de Memòria Democràtica de la Comunitat Valenciana vol iniciar així el seu compromís per impulsar un seguit de trobades i intercanvi d’experiències, entre acadèmics, estudiants universitaris, gestors, docents i activistes de la memòria. Les primeres jornades volen analitzar i debatre sobre les activitats realitzades fins ara, informar sobre les propostes de recerca existents i reflexionar també sobre tot allò que resta per fer, així com les necessitats de cada col·lectiu implicat.

Aquesta iniciativa, oberta no solament als ponents sinó també als comunicants convidats i als participants en els tallers previstos i al públic en general, constituirà una carta de presentació de la futura càtedra, fruit d’una estreta col·laboració entre la Generalitat Valenciana i les tres universitats valencianes implicades: la Universitat de València, la Universitat d’Alacant i la Universitat Jaume I de Castelló.

L’entrada és lliure. No és requisit imprescindible realitzar la inscripció telemàtica, encara que es recomana per a la previsió de l’expedició de certificats d’assistència. Els certificats seran enviats per correu a l’adreça postal indicada en la inscripció en un termini màxim de 6 mesos.

Data d’entrega del resum per als participants als tallers: 15 de maig de 2017

Web de la trobada: http://blogs.ua.es/trobadamemoria/

Correu electrònic: trobada.memoria@ua.es