ELECCIONS A CLAUSTRE 2019: VOTA CCOO

Dijous 12 de desmembre, celebrem eleccions a Claustre. Estudiants, PAS i professorat triarem les persones que ens hi representaran. Les llistes són obertes i en el col·lectiu del PAS pots votar fins a 25 persones. Recorda que has de votar un màxim de 15 persones del mateix sexe, amb l’objectiu d’aconseguir una presència equilibrada d’homes i dones en el Claustre.

CCOO presenta una candidatura per a continuar tenint presència en el Claustre i en els òrgans que es trien des d’ací (Consell de Govern, comissions d’assumptes econòmics, investigació, etc.) amb la finalitat de tenir veu i vot en les decisions que ens afecten a totes i a tots però, sobretot, perquè en aquests òrgans hi haja veus progressistes que defensen una universitat solidària, igualitària i respectuosa amb els drets de totes les persones.

Rafael Mateo Corredor Patrícia Alberola Romà
José Manuel Mora Chacón Marián Benadero Rodríguez