divulgació

Ciència al carrer

Ciència al carrer/Street Alicante Science.

La Junta de Govern de l’Ajuntament d’Alacant aprovà el passat 20 de febrer de 2012 un conveni de col·laboració amb les Universitats d’Alacant i Elx, i la Diputació per a celebrar un certamen ferial dedicat a la ciència. L’objectiu d’aquesta iniciativa és apropar la investigació a la societat i difondre la ciència i la tecnologia entre el públic. Abans de la celebració del certamen se celebraran conferències, espectacles i actuacions en diferents espais culturals de la província.

Si voleu experimentar la passió que desperta la ciència, no deixeu de visitar el bloc d’experimentació lliure. En particular, la pàgina que fa referència als 10 experiments més bonics de la física.

Aquesta no és la primera activitat que es fa en Alacant. De fet, el departament de Física Aplicada la Universitat d’Alacant organitza unes jornades anomenades “El pati de la ciència“, amb la col·laboració de la Universitat de Múrcia. Com a assessor d’aquestes activitats es troba el professor Rafael García Molina i com a coordinadora la professora Isabel Abril.