astrofísica ciència divulgació enginyeria

Conferència sobre forats negres/Charla sobre agujeros negros

En el marc de les Jornades de divulgació de l’astronomia finançades per la Societat Espanyola d’Astronomia (SEA) y organitzades pel Grup d’astronomia i astrofísica del departament de Física, Enginyeria de Sistemes i Teoria del Senyal:

1. El Dr. Josep Maria Paredes de la Universitat de Barcelona impartirà una xarrada titulada “Forats negres” a la Seu de la Universitat d’Alacant el proper divendres 16 de maig a les 20:15 hores. Es donarà una explicació dels indicis observacionals que permeten identificar objectes candidats a classificar-se com un forat negre.
  2. El Dr. Enrique Solano Márquez del Centro de Astrobiología impartirà la xarrada titulada “L’Observatori Virtual. L’Univers a l’abast de tothom” a la Seu de la Universitat d’Alacant el proper dimecres 28 de maig a les 20:15 hores. Aquesta conferència pot ser molt interessant per a l’alumnat d’enginyeria en general i us convidem a que aneu-hi a escoltar-la. S’explicarà què és el projecte de l’Observatori virtual, les seues utilitats i, fins i tot, com es pot accedir a les bases de dades astronòmiques per a extraure informació interessant.