astrofísica ciència divulgació enginyeria

Missions espacials: oportunitats per a l’enginyeria i l’arquitectura

En el marc del mes cultural de l’EPS, el grup d’Astronomia de Rayos X de la UA presenta la seua experiència i participació en missions espacials i les opcions que tenen les persones graduades en enginyeria i/o arquitectura per a desenvolupar projectes D’ENGINYERIA i/o ARQUITECTURA en el context d’astronomia i astrofísica.

divulgació societat

Què saps de la RBUI? Aquest documental t’ho mostrarà clarament.

En el marc del mes cultural de l’EPS, volem convidar a tota la comunitat universitària a aquest esdeveniment que pretén aclarir conceptes i saber què significa una RENDA BÀSICA UNIVERSAL I INCONDICIONAL i una proposta de com dur aquesta a la pràctica.

En el marco del mes cultural de la EPS, queremos invitar a toda la comunidad universitaria a este evento que pretende aclarar conceptos y saber qué significa una RENTA BÁSICA UNIVERSAL E INCONDICIONAL y una propuesta de cómo llevar ésta a la práctica.