Referència

BOX AMORÓS, Margarita. Las zonas húmedas de la provincia de Alicante y los procesos de intervención antrópica [En línia]. Alacant: Universidad de Alicante. Instituto Universitario de Geografía, 1985 [Consulta: 09/01/2012]. Format pdf, 20980Kb. Disponible en: http://rua.ua.es/dspace/handle/10045/3323

Foto de l'Albufera d'Elx

Comentari

Aquest article és la tesi doctoral de l’autora. En aquesta descriu minuciosament cadascuna de les zones humides de la província d’Alacant. A més, narra la seua evolució i la evolució de la toponímia pròpia d’aquestes zones. Valora els antecedents geològics del nostre territori i les característiques biològiques al llarg de la història. Aquest document és fonamental per la realització d’un bon treball sobre els aiguamolls de la nostra província ja que aporta força dades. A més d’incloure una cartografia clara, grafiques i fotografies en blanc i negre. Però al ser una tesi del 1985 cal actualitzar les dades al temps present.