EL BALADRE- Vicent Andrés Estellés

IMG_20140108_122122

Aquest és un mural on està escrit un dels poemes més representatius de Vicent Andrés Estelles titulat “Baladre” i el qual pertany al seu llibre “Ram diürn” tal com podem veure en la part baixa del mural.

En el poema Estelles explica com és la planta del Baladre i realitza unes metàfores referents a la planta.

Aquest mural està situat en l’actual institut IES Josep Iborra i ha sigut dibuixat per vàries alumnes del centre com indica en la part baixa del mural; Maria Z, Laura X. H. i per últim Paola L. També indica en l’any que es va realitzar el mural el qual va ser en el 2013.

Per últim podem destacar que en el mural a part d’escriure el poema també han dibuixat la planta del Baladre on podem veure-la als dos costats.

Posted

,