JOVES ARTISTES

IMG_20140108_122155

Aquest és un mural realitzat en el IES Josep Iborra per a decorar el recinte. Este mural ha sigut realitzat per alumnes o exalumnes del mateix institut, tal i com podem veure en la part inferior de la dreta estan escrit les autores del mural com son Laura i Cristina les quals en el seu moment estudiaven 2n de Batxillerat.

Tal com podem veure en la imatge, és tracta d’una representació d’una flor amb una papallona al seu voltant i sobre un fons de quadres. Cal destacar que les autores han jugat amb la perspectiva, ja que els quadres de la part superior esquerra estan dibuixats sobre una altra paret, la qual no és la mateixa que la de tot el mural.