Concurs a la UA sobre “Comunitat sense fums”

Des de la Universitat Saludable de la Universitat d’Alacant (UA), en col·laboració amb l’Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC) es convoca un concurs de cartells sobre “la importància de construir una comunitat sense fum” persegueix, d’una banda, fomentar la innovació i la creativitat en el nostre alumnat amb la creació de missatges divulgatius, curts, directes i fiables sobre la salut. D’altra banda, se cerca sensibilitzar a la comunitat universitària sobre la importància de construir una comunitat lliure de fum, cuidant així el medi ambient de la contaminació del residu del tabac, i també protegint als no fumadors de l’exposició al fum del tabac i productes derivats.

Es poden consultar les bases en la convocatòria publicada en el BOUA al link que s’adjunta.

This entry was posted in Sin categoría and tagged , , . Bookmark the permalink.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *