VOLINTER-UA – Voluntariat Internacional de la UA

El proper 30 de novembre, a les 11:30, des del Vicerectorat de Relacions Internacionals i Cooperació per al Desenvolupament us ofereixen una sessió informativa on donaran a conèixer les diferents opcions de voluntariat internacional que ofereix la UA. Us conviden que s’uniu a la xerrada i conegau, de la mà d’estudiants de la nostra universitat, les seues recents experiències de voluntariat com a beneficiaris del programa VOLINTER-UA i com a seleccionats en projectes de voluntariat a través del Cos Europeu de Solidaritat.

Ubicació + Inscripció: determinaran l’emplaçament en funció del nombre d’inscrits, per la qual cosa us ho notificaran al correu electrònic facilitat al formulari d’inscripció que trobareu a la pàgina web:

Data: 30 de novembre a les 11:30 h

This entry was posted in Sin categoría and tagged , , . Bookmark the permalink.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *