Nova col·lecció literària “Memòria democràtica”

La Universitat d’Alacant es fa ressó que el servei de Publicacions de la Universitat d’Alacant, juntament amb Publicacions de la Universitat de València i Publicacions de la Universitat Jaume I, ha creat la col·lecció literària “Memòria democràtica”. Esta col·lecció és el resultat de les investigacions portades endavant per la Càtedra Interuniversitària de Memòria democràtiva de la Generalitat Valenciana i ha començat amb els llibres Silenci, oblit i preservació de la memòria democràtica. Una aportació interdisciplinària, de diversos autors, editat per Gabriel Sansano; Las escuelas normales de magisterio en la provincia de Alicante (1898-1975). Contribución a la memoria democrática del magisterio, de Rafael Sebastiá Alcaraz i La Memòria democràtica a la Comunitat Valenciana. Estat de la qüestió, d’Esther Collado, Jonatan Poveda i Juan-Boris Ruiz-Nuñez (eds.).