Període d'adaptació

Comentaris sobre el perióde d’adaptació

Vanesa Tellez Lucena opina:

Mare meua, m’he quedat sorpresa de veure tota la informació que tenim per começar el nostre projecte. Ja porte quasi 3 hores mirant i mirant el enllaç que ens ha penjat Asunción i encara no he terminat. Crec que amb tota aquesta informació ens eixiran uns projectes estupends. Ara tenim que clasificar-la i fer esquemes per a no repetir idees. Us anime a totes (i als dos compays) a fer una ulladeta per la pàgina, mereix la pena!!!. Ja voreu quanta informació!!!

Ana López Belda opina:

Aquest matí ja que he acabat promte de la universitat he decidit clavar-me a vore el blog ya que ens en la classe anterior ens havia dit Asunció que havia nova informació sobre el periode d´adaptació. He estat gran temps mirant la pàgina web del blog i hi ha gran quantitat d´informació molt interesant he estat mirant tots els enllaços, l´entrevista la qual m´ha resultat molt interessant ja que parla una mestra sobre la seua experiència a l´aula quan arriva un xiquet de tres anys a una classe. Deixa entrevista m´ha cridat l´atenció el que va dir a classe Asunció que la paraula dels pares marca molt al xiquet, si uns pares li diuen a un xiquet que a l´escola van a treballar molt i no van a jugar el xiquet es clar que no voldrà anar a l´escola, aquesta mateixa cosa ens la diu la mestra d´Educació Infantil. Pense que es el periode més important per al xiquet quan entra a l´escola per primera vegada, per això nosaltres les mestres hem de possar-ho fàcil !
als xiquets, amb molta motivació, molts recursos ( que amb aquesta pàgina els tenim)….
Ja podem començar a treballar el projecte amb tota aquesta informació!

Yaiza Saez Albadalejo
opina:

La clau de l’èxit d’una assignatura per a aprendre el seu contingut d’una forma adequada i amena i motivar-nos a ella, és un clar exemple d’aquesta assignatura.Amb la visita l’altre dia a l’escola infantil d’Albatera on en dues hores la directora del centre, Juana, i Raúl van fer que sentís gran motivació per aquesta carrera i ganes de començar a treballar. Va ser una tarda on ens van ensenyar projectes, les seves idees, ens van donar consells, ens van advertir de què cal treballar molt i organitzar-se…..però especilmante van aconseguir que ens sintieramos afortunades per aquesta estudiant educació infantil. Per altra banda, ara veig en aquest blog un espai dedicat al període d’adaptació on podem trobar grans idees i ajudes no sol per a realitzar el nostre projecte, sinó experiències d’altres mestres, orientacions a pares, entrevistes, propostes i informació que ens servirà per a molt al llarg del nostre treball. Com deia al principi això és la clau d’un bon funcionament i veure que els professors volen fer de nosaltres unes bones docents on ens posen totes les facilitats i ens ensenyen el màxim posibe.

One reply on “Comentaris sobre el perióde d’adaptació”

Hola! sí, hi molta informació que ens serà molt útil tant per al projecte com per al nostre futur com a mestres. La veritat es que jo també m’he sorprés. Està molt bé. Felicitacions

Comments are closed.