astrofísica ciència divulgació

Curs d’estiu d’astronomia

Els cursos d’estiu de la Universitat d’AlacantRafael Altamira” ofereix l’oportunitat d’aprendre astronomia des d’un punt de vista principalment pràctic. El professorat encarregat d’impartir el curs pertany al grup d’astronomia de raigs X de la Universitat d’Alacant. Es tractaran els fonaments teòrics dels fenòmens astronòmics i es faran pràctiques d’observació amb telescopis. Aprofitant els recursos de la xarxa es presentaran els fonaments del tractament d’imatges astronòmiques.

De Jorge Juan a Higss: un viatge per l’Univers” és el títol d’aquest curs que se celebrarà del 15 al 19 de juliol i disposeu de tota la informació en els enllaços d’aquesta entrada. Els enginyers que tinguen interés en l’astronomia poden trobar un camp de treball que potser no s’hagen plantejat fins ara. Tanmateix, en aquest bloc s’han afegit algunes ofertes d’ocupació que confirmen el que s’esta dient.