astrofísica ciència enginyeria software

ESAC Trainee Project 2019

El Centre Europeu d’Astronomia Espacial (ESAC), prop de Madrid, té una àmplia oferta de places per a estudiants cada any (traineeships). Podran contribuir en missions espacials com Euclid, Gaia, INTEGRAL, JUICE, Rosetta, SOHO, XMM-Newton i treballar amb equips científics com CESAR, Galileo Science Office, IT, Space Situational Awareness, per exemple.

Els tipus de projectes que s’ofereixen estan relacionats amb l’Astrofísica, Enginyeria, Computació Científica, Tecnologíes de la Informació (IT) i Instrumentació.

La durada de’aquestes beques formatives van de tres a sis mesos i com a requisit s’ha d’estar cursant l’últim curs de grau o realitzant un màster.

Toda la informació d’aquesta convocatòria la teniu en ESAC.

El Centro Europeo de Astronomía Espacial (ESAC), cerca de Madrid, tiene una amplia oferta de plazas para estudiantes cada año (traineeships). Podrán contribuir en misiones espaciales como Euclid, Gaia, INTEGRAL, JUICE, Rosetta, SOHO, XMM-Newton y trabajar con equipos científicos como CESAR, Galileo Science Office, IT, Space Situational Awareness, por ejemplo.

Los tipos de proyectos que se ofrecen están relacionados con la Astrofísica, Ingeniería, Computación Científica, Tecnologías de la Información (IT) e Instrumentación.

La duración de estas becas formativas van de tres a seis meses y como requisito se debe estar cursando el último curso de grado o realizando un máster.

Toda la información de esta convocatoria la tenéis en ESAC.