Categories
Bolígrafo digital / Bolígraf digital Dispositius/Dispositivos

Digitaliza tus notas con Zpen

zpen

Tipo / Tipus: Bolígrafo digital / Bolígraf digital
Precio / Preu: 100 €
Disponibilidad / Disponibilitat: No disponible para su préstamo / No disponible per al seu préstec
S.O.: Microsoft® Windows Vista Windows XP Windows XP Tablet PC*
Idioma: Disponible en Español
Web: http://www.danedigital.com/
  • *Todos los archivos generados por el ZPEN podrán ser visualizados en MAC OS X y en varias versiones de Linux, pero el programa de reconocimiento de caracteres incluido no está disponible para MAC. En cambio, para bolígrafos de la marca LiveScribe sí existe software compatible en ambos sistemas operativos.

  • *Tots els arxius generats pel ZPEN podran ser visualitzats en MAC OS X i en diverses versions de Linux, però el programa de reconeixement de caràcters inclòs no està disponible per a MAC. En canvi, per a bolígrafs de la marca LiveScribe sí existeix programari compatible en ambdós sistemes operatius.

cas val foro

El Zpen es un bolígrafo digital con el que podemos escribir en cualquier papel, con la particularidad de que almacena toda esa información en la memoria USB para que  posteriormente podamos visualizar las anotaciones digitalizadas.

Está formado por el bolígrafo y un receptor, que funciona a su vez como una memoria USB convencional (1GB de capacidad). La información escrita puede convertirse a texto utilizando un programa de reconocimiento de escritura incluido o guardarse como imagen.

Para comenzar a utilizarlo debemos colocar el receptor en el centro de la parte superior de la hoja en formato vertical. Se puede utilizar cualquier tamaño de papel y orientación de la hoja, aunque el rango que cubre el Zpen es aproximadamente el de una hoja A4. (La posición del receptor se puede variar utilizando las opciones de configuración del mismo).posicion

Al activar el receptor y comenzar a escribir, los datos se irán almacenando en el dispositivo USB.

En las siguientes imágenes podéis ver algunos ejemplos de reconocimiento de escritura con la aplicación MyScrip Notes.

  • Texto manuscrito y su transcripción:

img1img2

  • Texto manuscrito + dibujo y su transcripción: al combinar texto con gráficos o dibujos, se debe especificar qué zona corresponde a cada tipo, ya que si no, el programa intentará convertir todo a texto. Se permite la selección de zonas en la página para indicar, o bien que las ignore (si son garabatos sin sentido y no los queremos para nada), o bien que las trate como dibujo libre. Las formas básicas como líneas, círculos o rectángulos se reconocen y adaptan al formato digital.

img3

img4

Dispositivos similares: Livescribe, DigiMemo

Ejemplos: Informe completo


cas val foro

El Zpen és un bolígraf digital amb el qual podem escriure en qualsevol paper, amb la particularitat que emmagatzema tota aquesta informació en la memòria USB perquè posteriorment puguem visualitzar les anotacions digitalitzades.

Està format pel bolígraf i un receptor, que funciona també com una memòria USB convencional (1GB de capacitat). La informació escrita pot convertir-se a text utilitzant un programari de reconeixement d’escriptura inclòs o guardar-se com imatge.

Per a començar a utilitzar-lo hem de col·locar el receptor en el centre de la part superior del full en format vertical. Es pot utilitzar qualsevol grandària de paper i orientació de la fulla, encara que el rang que cobrix el Zpen és aproximadament el d’un full A4. (La posició del receptor es pot variar utilitzant les opcions de configuració disponibles).posicion

A l’activar el receptor i començar a escriure, les dades s’emmagatzemaran en el dispositiu USB progressivament.

En les següents imatges podeu veure alguns exemples de reconeixement d’escriptura amb l’aplicació MyScrip Notes.

  • Text manuscrit i la seua transcripció:

img1

img2

  • Text manuscrit + dibuix i la seua transcripció: al combinar text amb gràfics o dibuixos, s’ha d’especificar quina zona correspon a cada tipus, ja que si no, el programa intentarà convertir tot a text. Es permet la selecció de zones en la pàgina per a indicar, o bé que les ignore (si són gargots sense sentit i no els volem per res), o bé que les tracte com dibuix lliure. Les formes bàsiques com línies, cercles o rectangles es reconeixen i adapten al format digital.

img3

img4

Dispositius similars: Livescribe, DigiMemo

Exemples: Informe complet

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *