L’escola és el mirall de la societat, l’educació té objectius meravellosos, però el que succeeix a les aules no coincideix amb el que desprès s’esperarà dels alumnes. Aquesta incongruència es pot veure en la seva estructura rígida, en la imposició d’idees, en la competència ferotge, en la manca de vincles emocionals, en el poc respecte cap als nanos, en els coneixements absoluts, en la manca d’experiències vivencials, en la necessitat de complir terminis.
Part 1.
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/8GcxTsTxnoY" width="500" height="425" wmode="transparent" /]
És ací on “La Educación Prohibida”, a través d’una investigació conscient sobre metodologies, teories, enfocaments pedagògics i institucions educatives, s’embarca en aquest viatge al descobriment de les idees que conformen a una nova educació conscient, en la recerca del ple desenvolupament de les facultats humanes i d’un món millor.
Part 2.
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/rUGA-rEN9vE" width="500" height="425" wmode="transparent" /]