Aquesta segona pràctica consisteix en que, partint d’un cas figurat d’aula que nosaltres mateixos hem desenvolupat, dissenyarem una estratègia per a modelar conductes desitjables que volem que els nostres alumnes assolisquen o eliminarem conductes pertorbadores de la dinàmica de aula que volem que desapareguen. Amb aquest propòsit elaborarem uns recursos materials amb els quals portar a terme tal treball i prepararem una serie de conseqüències positives i negatives amb les que reforçarem o extingirem conductes. A més, a classe presentarem el nostre treball i el defensarem davant d’altre equip que, tindrà per objectiu trobar el punts febles del nostre programa. Tant l’exposició com la critica seran avaluats a classe.
Cercador del Bloc
Pàgines del Bloc
- 1.- Prensentació
- 2.- Materials Audio-visuals Psicologia de l’Educació
- 3.- Materials Audio-visuals Psicologia Evolutiva
- 4.- Materials Audio-visuals Complementaris
- 5.- Projecte d’investigació TEA i TDAH-TDA
- 6.- Gravació de Píndoles Informatives UA – Projecte d’investigació TDAH/TEA
- 7.- Gravació Píndoles Informatives UA – Dificultats d’aprenentatge i desenvolupament
Nuvol d’etiquetes
Articles
Aula Emprèn UA
Bienvenida
Campaña Mundial por la Educación
CmapTools
Concurso wiki
Curiosidades
Dificultades de Aprendizaje
Documentals
III Concurso de Blogs UA
Noticies
Ponències
Pràctiques Psicologia de l'Educació
Prácticas Psicología Evolutiva TS
Psicología de l'educació
Repensant l'educació
Seminaris de Formació
TDAH
TEDx
Enllaços
- Familia y Cole
- Fitxa de l'assigantura Psicologia de l'Educació
- Fitxa de l'assigantura Psicologia del Desenvolupament
- Fitxa de l'assigantura Psicologia Evolutiva per a Treball Social
- Frontiers in Psychology
- Investigación COVID-19
- Revista de Psicología Psicothema
- Revista Investigación Psicopedagógica
- Revista Papeles del Psicólogo
- Revista Teoría de la Educación
- TEA (TGD – Autisme – Aspergir – Rett)
- Tesis y Monografias
- Universitat d'Alacant