astrofísica ciència divulgació física societat

Jornades d’astronomia

El grup d’astrofísica i astronomia del departament de Física, Enginyeria de Sistemes i Teoria del Senyal, amb el suport del Vicerectorat de Cultura, Esports i Política Lingüística de la Universitat d’Alacant i la col·laboració de la Secció Local de la Real Societat Espanyola de Física i de l’Institut Universitari de Física Aplicada a les Ciències i la Tecnologia, organitza les XII Jornades de Divulgació d’Astronomia els divendres 9, 16 i 23 de novembre pròxims.

Què ens diuen els gels que trobem a l’espai? Com es relaciona el coneixement de l’univers amb l’origen de la vida? Què ens ha ensenyat el satèl·lit INTEGRAL (INTErnational Gamma-Ray Astrophysical Laboratory) al llarg del seu funcionament? Què es pot mostrar en el futur? Aquestes i altres qüestions s’abordaran durant les xarrades i tindreu oportunitat de plantejar preguntes en finalitzar aquestes. Esperem que en siguen del vostre interès.

El programa es pot consultar en el fitxer següent: cartel-jornadas-12b_rev. Les conferències començaran a les 20:15 hores en la Seu Universitària d’Alacant situada en l’avinguda de Ramón y Cajal, 4. També podeu trobar tota la informació en aquest enllaç.