Home » General » Pràctica 10 – Cas pràctic

Pràctica 10 – Cas pràctic

La pràctica 10 es l’última de les activitats preparades per a l’assignatura Psicologia de l’educació. L’objectiu d’aquesta activitat es que pugau aplicar gran part dels coneiximent teòrics i pràctics treballats al llarg del quadrimestre.

A classe es visionara la pel·lícula i recolzant-nos amb la fitxa de l’activitat, comentaren els detalls més importants que podem observar al llargmetratge.

Què podem observar a la pel·lícula?

• Conseqüències d’una motivació extrínseca i intrínseca en l’alumnat.
  • Mètodes d’ensenyança motivants, mostrant als alumnes la importància i el sentit dels continguts treballats.
  • Relacions interpersonals afectives entre docent-discent i discent-discent.
  • El paper de la família com a part fonamental de la comunitat educativa.
  • El sistema educatiu com a estructura, en massa ocasions, rígida i poc flexible per adaptar-se a les necessitats especial de cada grup d’alumnes.

A més, hem de relacionar aquestos continguts treballats amb la realitat del nostre context a partir de raonar si els problemes conductuals, estructurals i pedagògics es donen d’alguna manera al nostre sistema educatiu i quines solucions podem plantejar.

Podeu trobar la pel·lícula a la pàgina corresponent de materials audiovisuals.