Noticia – Parlar en públic

Parlar en públic es una de les competències més demandades a nivell professional per a qualsevol graduat i al mateix temps es una de les menys assajades als entorns educatius. Les tècniques per a ser un bon orador, no només s’assolissen per exposar-te a parlar de forma continuada davant d’un auditori, sinó que s’han d’entrenar […]

Continue Reading →

Presentación de los Proyectos de Investigación

Como guinda final para la parte práctica de la asignatura Psicología Evolutivapara Trabajo Social, durante las próximas dos semanas todos los equipos de trabajo presentaran los resultados del proyecto de investigación que han realizado a lo largo del cuatrimestre. Mediante estos proyectos de trabajo colaborativo queremos recoger información significativa a cerca de cuales son los […]

Continue Reading →

Pràctica 10 – Cas pràctic

La pràctica 10 es l’última de les activitats preparades per a l’assignatura Psicologia de l’educació. L’objectiu d’aquesta activitat es que pugau aplicar gran part dels coneiximent teòrics i pràctics treballats al llarg del quadrimestre. A classe es visionara la pel·lícula i recolzant-nos amb la fitxa de l’activitat, comentaren els detalls més importants que podem observar […]

Continue Reading →

Noticia – Excel·lència en educació

Noticia Excel·lència en educació? l’educació actual no contempla l’excel·lència? necessitem de noves mides per a estimular als alumnes que presenten unes característiques superiors a la mitjà? la comprensivitat educativa plantejada amb les normatives actuals s’arribat aconseguir? deuríem de invertir-se més recursos personals, materials i tècnics per a millorar la qualitat del nostre sistema educatiu? podria […]

Continue Reading →

Setmana d’acció mundial per l’Educació

Amb motiu de la celebració de la setmana d’acció mundial per l’educació i amb la incidència que esta activitat ha de tindre en una Facultat d’Educació com la nostra, es inevitable que no hi férem cap menció al bloc de l’assignatura. Primerament, recomanar-vos la visita obligada de la web de la organització. Esta pàgina es […]

Continue Reading →

L’aprenentatge cooperatiu – Activitat pràctica 9

L’aprenentatge cooperatiu és un concepte diferent del procés d’ensenyança i aprenentatge. Es basa en la interacció entre alumnes diversos, que en grups de 4 a 6, cooperen en l’aprenentatge de distintes qüestions d’índole molt variada. Este aprenentatge compta amb l’ajuda del professor, que dirigix este procés supervisant-ho. Es tracta, docs, d’un concepte de l’aprenentatge no […]

Continue Reading →

Práctica 6 – Psicología Evolutiva para Trabajo

Práctica 6: Madurez y vejez Una de las etapas más largas en del desarrollo humano es la madurez, probablemente también sea una de las más estables a nivel emocional y social, incluso donde los cambios físicos se den de una forma más progresiva. Entre los 65 y 70 años, socialmente hablando, se ha fijado el […]

Continue Reading →

Apoya al Blog de la asignatura con tu VOTO – III Concurso de Blogs UA

III Concurso Blogs UA Con motivo del III Concurso de blogs de la UA y durante todo el mes de abril, se recogerán las votaciones del alumnado a cerca de los que consideráis los mejores blogs entre los distintos participantes del concurso.  Por este motivo, si opinas que esta herramienta didáctica te aporta una ayuda […]

Continue Reading →

Noticas – TEA

Noticia Se recomienda la lectura del siguiente artículo periodístico aparecido en El País. En el se trata metodologías basadas en el análisis de la conducta infantil  del niño y en el trabajo con el apego, con él consiguen que los niños autistas rompan con las barreras que les impiden entrar en contacto con los demás. […]

Continue Reading →

Activitat pràctica 7 i 8 de Psicologia de l’Educació

L’empatia és de vital importància per a la comunicació. Moltes persones confonen empatia amb simpatia, però l’empatia és molt més que això. L’empatia consitix en ficar-se a la pell del altre. L’empatia és la capacitat d’entendre els pensaments i emocions alienes i compartir els seus sentiments. La capacitat per a l’empatia comença a desenrotllar-se a  […]

Continue Reading →