El Servei d’Informàtica i el Vicerectorat d’Investigació treballen en el nou Portal Investigador i en noves funcionalitats en les webs de grups d’investigació per a facilitar la difusió i la gestió de la investigació en la UA.
Les funcionalitats orientades a la difusió han anat integrant-se des de febrer i s’acabaran d’incorporar a l’octubre d’enguany.
- Els directors de grups d’investigació podran editar la informació dels seus grups de manera senzilla en la web de grups d’investigació.
- Els investigadors ja poden modificar el currículum breu fàcilment.
Les funcionalitats relatives a la gestió van començar a integrar-se a inicis del 2019 i aniran completant-se durant el que queda d’any i el 2020.
- Els investigadors podran consultar i sol·licitar les convocatòries d’investigació.
- Els investigadors principals podran consultar integralment els projectes.
- Els directors de grups podran editar la informació dels grups.
- S’incorporaran notícies i esdeveniments al Portal.
- El currículum dels investigadors recuperarà automàticament les dades de docència impartida.
- El currículum dels investigadors podrà exportar-se a diversos formats.
- Podran importar-se dades en format RIS al currículum.
- Es podran fer sol·licituds de contractació amb càrrec a projectes des del Portal.
En aquesta presentació podeu observar els terminis de lliurament de les diverses funcionalitats i la faena de migració de dades i d’integració tecnològica que suposa un projecte d’aquesta magnitud.