CANVI DE CONTRASENYA OBLIGATORI / CAMBIO DE CONTRASEÑA OBLIGATORIO

Davant de l’increment important en l’activitat de grups de ciberdelinqüència i cibercrim, el CCN-Cert (centre d’alerta i resposta nacional a ciberatacs) ens aconsella aplicar immediatament un conjunt de mesures proactives per a minimitzar el risc d’intrusió en els nostres sistemes d’informació.

Una d’aquestes mesures és forçar el canvi de contrasenya per a tots els comptes de la Universitat. Per a complir aquesta mesura hem configurat el sistema de gestió d’identitat de la UA perquè les contrasenyes caduquen el dilluns 28 de febrer a les 11.00 h. Per tant, has de canviar la contrasenya abans. Això no s’aplica als qui hagen canviat la contrasenya en els últims 15 dies.

Recordeu que el canvi de contrasenya afecta l’entrada en UACloud, clients de correu i connexió a la xarxa wifi. En aquest enllaç tens ajuda sobre la gestió de contrasenyes en diferents aplicacions: https://si.ua.es/va/cau/preguntes-frequents-faq/gestio-de-contrasenyes.html.

Cordialment,

Vicerectorat de Transformació Digital

__________________________

Ante el incremento importante en la actividad de grupos de ciberdelincuencia y cibercrimen, el CCN-Cert (centro de alerta y respuesta nacional a ciberataques) nos aconseja aplicar de inmediato un conjunto de medidas proactivas para minimizar el riesgo de intrusión en nuestros sistemas de información.

Una de estas medidas es forzar el cambio de contraseña para todas las cuentas de la Universidad. Para cumplir con esta medida hemos configurado el sistema de gestión de identidad de la UA para que las contraseñas caduquen el lunes 28 de febrero a las 11.00 h. Por tanto, debes cambiar tu contraseña antes. Esto no se aplica a quienes hayan cambiado la contraseña en los últimos 15 días.

Recordad que el cambio de contraseña afecta a la entrada en UACloud, clientes de correo y conexión a la red WIFI. En este enlace tienes ayuda sobre la gestión de contraseñas en diferentes aplicaciones: https://si.ua.es/es/cau/preguntas-frecuentes-faq/gestion-de-contrasenas.html

Un cordial saludo,

Vicerrectorado de Transformación Digital