Descobreix les tecnologies accessibles / Descubre las tecnologías accesibles

Des de la Unitat d’Accessibilitat Digital posem a la disposició de la comunitat universitària una sèrie de videotutorials sobre tecnologies accessibles, amb la finalitat que descobriu com la tecnologia pot facilitar-vos l’accés i l’ús de l’ordinador, i també com adaptar-lo a les vostres necessitats.

Entre altres coses, podreu:

• Configurar i ampliar els elements de Windows (text, punter, cursor, àrees…).
  • Dictar i controlar mitjançant veu els programes de Windows.
  • Transcripció de veu a text amb l’aplicació TAL.
  • Usar el magnificador de pantalla de Windows i comprovar com accedeix una persona amb baixa visió als continguts.
  • Usar el lector de pantalla NVDA en Windows per a conèixer com utilitza un ordinador una persona cega.

Accedeix als vídeos en:

Esperem que us servisquen d’ajuda i, qualsevol qüestió, podeu contactar amb nosaltres.

Cordialment,

Vicerectorat de Transformació Digital

Unitat d’Accessibilitat Digital

Desde la Unidad de Accesibilidad Digital ponemos a disposición de la comunidad universitaria una serie de vídeo tutoriales sobre tecnologías accesibles, con la finalidad de que descubras cómo la tecnología puede facilitarte el acceso y uso de tu ordenador, así como adaptarlo a tus necesidades.

Entre otras cosas, podrás:

• Configurar y ampliar los elementos de Windows (texto, puntero, cursor, áreas…).
  • Dictar y controlar mediante voz los programas de Windows.
  • Transcribir de voz a texto con la aplicación TAL.
  • Usar el magnificador de pantalla de Windows y comprobar cómo accede una persona con baja visión a los contenidos.
  • Usar el lector de pantalla NVDA en Windows para conocer cómo utiliza un ordenador una persona ciega.

Accede a los videos en:

Esperamos que te sirvan de ayuda y, cualquier cuestión, puedes contactar con nosotros.

Un saludo.

Vicerrectorado de Transformación Digital