Nou antivirus/Nuevo antivirus

Benvolguda companya,
Benvolgut company,

El 25 de febrer expira la llicència de l’antivirus Eset 32 que, fins ara, era l’antivirus corporatiu de la UA. A partir del mateix 25 de febrer, l’antivirus corporatiu de la UA serà Sophos XDR. La nova solució de seguretat que contracta la UA és una de les dos úniques que tenen el certificat LINCE del Centre Criptològic Nacional per a productes de seguretat per a les administracions públiques.

 

Et recomanem desinstal·lar Eset 32 i instal·lar Sophos seguint les instruccions. La versió per a equips corporatius la tens ací:  https://si.ua.es/va/fitxes-de-serveis/entorn-de-treball/antivirus-sophos-xdr.html. La versió per a equips de casa és aquesta: https://si.ua.es/va/fitxes-de-serveis/entorn-de-treball/antivirus-sophos-home.html.

Recorda que sempre és recomanable tenir un antivirus instal·lat per a limitar els problemes de seguretat dels nostres equips. Si vols conéixer més aspectes sobre seguretat informàtica, pots consultar la web https://si.ua.es/va/entorn-de-treball/seguretat/seguretat.html (és imprescindible donar-te d’alta en el servei abans d’accedir a la web de Sophos).

Vicerectorat de Transformació Digital

_______

Estimada compañera,
Estimado compañero,

El 25 de febrero expira la licencia del antivirus Eset 32 que, hasta ahora, era el antivirus corporativo de la UA. A partir del mismo 25 de febrero, el antivirus corporativo de la UA será Sophos XDR. La nueva solución de seguridad que contrata la UA es una de las dos únicas que tienen el certificado LINCE del Centro Criptológico Nacional para productos de seguridad para las administraciones públicas.

 

Te recomendamos desinstalar Eset 32 e instalar Sophos siguiendo las instrucciones. La versión para equipos corporativos la tienes aquí: https://si.ua.es/es/fichas-de-servicios/entorno-de-trabajo/antivirus-sophos-xdr.html. La versión para equipos de casa es esta: https://si.ua.es/es/fichas-de-servicios/entorno-de-trabajo/antivirus-sophos-home.html.

Recuerda que siempre es recomendable tener un antivirus instalado para limitar los problemas de seguridad de nuestros equipos. Si quieres conocer más aspectos sobre seguridad informática, puedes consultar la web https://si.ua.es/es/entorno-de-trabajo/seguridad/seguridad.html  (es imprescindible darte de alta en el servicio antes de acceder a la web de Sophos).

Vicerrectorado de Transformación Digital