Avís d’aplicació del 2FA en ISL el 12 de juny / Aviso de aplicación del 2FA en ISL el 12 de junio

Benvolguda companya,
Benvolgut company,

El pròxim dia 12 de juny s’aplicarà el doble factor a ISL de manera obligatòria. Com a usuari/ària de ISL, aquest procés t’afecta en la manera d’accedir a ISL. Ja pots activar voluntàriament l’ús del doble factor en l’ISL per a anar-te adaptant a la configuració que en breu serà definitiva.

El doble factor d’autenticació manté el primer factor tradicional (contrasenya) i incorpora un segon factor en forma de codi aleatori. Aquest codi es genera amb una aplicació en el nostre mòbil.

Pots seguir les noves instruccions per a accedir a ISL en https://si.ua.es/va/entorn-de-treball/equip-de-treball/isl/acces-a-isl-amb-doble-factor-d-autenticacio-activacio-voluntaria.html.

Recorda que, si tens alguna incidència en el procés, pots contactar amb soporte@ua.es o enviar una sol·licitud d’assistència tècnica des de https://cvnet.cpd.ua.es/uaSolicitudes/Home/Create/?id=9&dato41.

Cordialment.

_________

Estimada compañera,
Estimado compañero,

El próximo día 12 de junio se aplicará el doble factor a ISL de forma obligatoria. Como usuario/a de ISL, este proceso te afecta en la forma de acceder a ISL. Ya puedes activar voluntariamente el uso del doble factor en el ISL para irte adaptando a la configuración que en breve será definitiva.

El doble factor de autenticación mantiene el primer factor tradicional (contraseña) e incorpora un segundo factor en forma de código aleatorio. Este código se genera con una aplicación en nuestro móvil.

Puedes seguir las nuevas instrucciones para acceder a ISL en https://si.ua.es/es/entorno-de-trabajo/equipo-de-trabajo/isl/acceso-a-isl-con-doble-factor-de-autenticacion-activacion-voluntaria.html.

Recuerda que, si tienes alguna incidencia en el proceso, puedes contactar con soporte@ua.es o rellenar una solicitud de asistencia técnica en https://cvnet.cpd.ua.es/uaSolicitudes/Home/Create/?id=9&dato41.

Cordialmente.