Laboratori de creació de continguts en format digital (Facultat d’Econòmiques)

Tenim el plaer de comunicar la creació, per part de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials, del Laboratori de Creació de Continguts Educatius en Format Digital. Aquest laboratori compta amb una potent eina de producció virtual que la facultat posa a la disposició de tota la comunitat universitària.

La sala està equipada amb un “Edison Desk”, un escriptori per a producció virtual que es compon d’una taula de treball amb ordinador, pantalles, focus frontals, croma i focus posteriors. Així mateix, compta amb la llicència dels programes de programari necessari per a la creació d’entorns virtuals, principalment Edison Pro.

Vicerectorat de Transformació Digital i Deganat de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials