Continguts Oberts

Descripció:
Aquest eix s’encarrega dels materials, documents i recursos educatius que es posen a disposició de la comunitat educativa de forma lliure. També s’encarrega de les solucions tecnològiques que fan possible esta filosofia.

Subeixos:

• OCWA-UA
    El projecte OCW-UA (OpenCourseWare de la Universitat d’Alacant) consistix en la publicació a través d’internet, en obert i sense restriccions de cap tipus per a la seua consulta, de les propostes docents dels professors de la Universitat incloent els materials i recursos didàctics que estos utilitzen en les seues aules.
    El projecte OCW-UA NO és un sistema d’e-Learning ni és possible rebre cap certificació acadèmica per la seua consulta.
    El projecte OCW-UA s’inscriu dins del OpenCourseware Consortium format per més de 100 universitats de tot el món que han decidit sumar-se a esta iniciativa de presentació pública de recursos i materials educatius.

• MOODLE
    Moodle és una plataforma de Campus Virtual davall la filosofia de Programari Lliure que la Universitat d’Alacant ha decidit utilitzar com a extensió del seu propi Campus Virtual per a permetre que els professors desenvolupen tasques educatives més complexes amb els seus alumnes.

• BlogsUA
    Posada en marxa d’una plataforma de publicació de blogs per a la comunitat universitària. Foment de Programari utilitzat: WordPress multiusuari instal·lat sobre GNU/Linux.