Jornadas COPLA

V Jornadas COPLA (2009)

CartelCOPLA09 Les V Jornades pel Coneixement Obert i Programari Lliure de la Universitat d’Alacant es celebraran els dies 12 i 13 de novembre del 2009 en el saló d’actes de l’Escola Politècnica Superior. La inscripció a les V Jornades COPLA és gratuïta, però amb l’objectiu de conéixer el nombre d’assistents i poder organitzar adequadament les jornades és necessària la inscripció.
Web de las V Jornadas

Las V Jornadas por el Conocimiento Abierto y Software Libre de la Universidad de Alicante se celebrarán los días 12 y 13 de noviembre de 2009 en el salón de actos de la Escuela Politécnica Superior. La incripción a las V Jornades COPLA es gratuita, pero con el objetivo de conocer el número de asistentes y poder organizar adecuadamente las jornadas es necesaria la inscripción.
Web de les V Jornades