Jornadas COPLA

I Jornadas COPLA (2005)

CARTEL Les I Jornades pel Coneixement Obert i el Programari Lliure de la Universitat d’Alacant són una iniciativa del projecte COPLA del Vice-rectorat de Tecnologia i Innovació Educativa. L’objectiu d’aquestes jornades és donar a conéixer i fomentar l’ús del coneixement obert en general i del programari lliure com una part important d’aquest. Aquestes jornades s’han celebrat en la Universitat d’Alacant els dies 24 i 25 de novembre del 2005.
Web I Jornades

Las I Jornadas por el Conocimiento Abierto y el Software Libre de la Universidad de Alicante son una iniciativa del proyecto COPLA del Vicerrectorado de Tecnología e Innovación Educativa. El objetivo de estas jornadas es dar a conocer y fomentar el uso del conocimiento abierto en general y del software libre como una parte importante de éste. Estas jornadas se han celebrado en la Universidad de Alicante los días 24 y 25 de Noviembre de 2005.
Web I Jornadas