Jornadas COPLA

II Jornadas COPLA (2006)

Cartel06 Les II Jornades pel Coneixement Obert i Programari Lliure de la Universitat d’Alacant es van celebrar els dies 9 i 10 de novembre del 2006 en el saló d’actes de l’Escola Politècnica Superior. Estes II Jornades COPLA es van estructurar entorn d’iniciatives de la pròpia Universitat d’Alacant en este àmbit i a més es va comptar amb conferències impartides per personalitats rellevants en l’àmbit del programari lliure invitades per l’organització.
Web II Jornades

Las II Jornadas por el Conocimiento Abierto y Software Libre de la Universidad de Alicante se celebraron los días 9 y 10 de noviembre de 2006 en el salón de actos de la Escuela Politécnica Superior. Estas II Jornadas COPLA se estructuraron en torno a iniciativas de la propia Universidad de Alicante en este ámbito y además se contó con conferencias impartidas por personalidades relevantes en el ámbito del software libre invitadas por la organización.
Web II Jornadas