Home » MundoBib » Sessions de formació de la unitat de suport a la investigació i la FragUA (març 2015)

fragua_01Acabem de publicar l’agenda de formació conjunta de la FragUA i de la Unitat de Suport a la Investigació corresponent a març de 2015. Es tracta de sessions formatives breus destinades al personal de la Universitat d’Alacant, que s’imparteixen en l’aula de formació de la Unitat de Suport a la Investigació, situada en la planta baixa de l’edifici de la Biblioteca General, al costat de la Mediateca.

Les sessions es certifiquen per la Unitat de Formació i Internacionalització (Servei de Selecció i Formació) de la universitat.

En aquesta ocasió oferim les sessions organitzades en dos apartats:

Sessions formatives de Suport a la Investigació

• Com respectar la propietat intel·lectual i no cometre plagi
  • Ús d’imatges i llicències Creative Commons
  • Com incrementar la visibilitat de la producció investigadora: ORCID i perfil de l’investigador en Google Scholar
  • Com cercar les cites a les teues publicacions I

Sessions de formación de La FragUA

• Benvinguts a Linux
  • Arxiva i organitza les webs que t’interessen
  • Trucs per a sobreviure en el món digital
  • Corregeix materials en línia dels teus alumnes
  • Gmail com a gestor de correu electrònic