El libro distraído. Blog de la BUA

Comunicación y participación de la comunidad universitaria

El libro distraído. Blog de la BUA - Comunicación y participación de la comunidad universitaria

Mostra bibliogràfica de literatura i cinema japonés

Els anys 2013 i 2014 coincideixen amb el quatre-cents aniversari de l’enviament de l’Ambaixada Keicho a Europa (Espanya i Roma), tots dos anys es concebeixen com una commemoració dels 400 anys d’intercanvi hispà-japonès. Amb aquest motiu, es duen a terme una àmplia varietat d’activitats amb la finalitat d’impulsar l’enteniment mutu entre Japó i Espanya i obrir nous horitzons en les relacions bilaterals de cara al futur.

La Universitat d’Alacant s’uneix els actes commemoratius de l’Any Dual Espanya – Japó amb una sèrie d’actes (cicle de cinema, taules redones, concerts i tallers) al voltant de l’exposició Cal·ligrafia Japonesa que s’exhibirà al MUA del 26 de maig al 26 de juliol amb fons procedents de la Japan Caligraphic Art Academy.

La Biblioteca Universitària de Filosofia i Lletres participa en aquests actes amb la Mostra Bibliogràfica per a donar a conèixer els fons existents tant a la Biblioteca de Filosofia i Lletres com a la Mediateca sobre Literatura clàssica i contemporània japonesa, pel·lícules japoneses i llibres d’art japonés.

Us esperem a la planta baixa de l’edifici de la biblioteca general a l’espai que hem preparat on us podeu portar en préstec, fins al pròxim dia 19 de juny, aquesta selecció d’obres.

muestra bibliografica japon 2

A més la Biblioteca de Filosofia i Lletres és dipositària de la biblioteca particular del conegut orientalista, Federico Lanzaco Salafranca,  amb monografies, articles de revistes, manuscrits i carpetes de documentació personal. La ubicació de la col·lecció es troba repartida entre la Sala d’Investigadors i la segona planta de la Biblioteca de Filosofia i Lletres i el Dipòsit de la Biblioteca Universitària.

Compártelo

Tu dirección de correo no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *