El libro distraído. Blog de la BUA

Comunicación y participación de la comunidad universitaria

El libro distraído. Blog de la BUA - Comunicación y participación de la comunidad universitaria

El Servei de Préstec en la Biblioteca General “es trasllada”.

Des del dilluns 9 de març el préstec i devolució dels llibres en l’edifici de la Biblioteca General es farà en les Biblioteques de l’Edifici:

• Biblioteca Politècnica i Ciències de la Salut, en la planta baixa
  • Biblioteca de Filosofia i Lletres: primera i segona planta

Podràs emportar-te en préstec els teus llibres en el mateix lloc on els has trobat. Per això hauràs de dirigir-te als mostradors de préstec localitzats en cada Biblioteca. La devolució, com sempre, la podràs fer en qualsevol de les Biblioteques.

D’aquesta forma el mostrador de l’entrada es converteix en un espai dirigit a atendre les teues consultes d’informació, així com qualsevol dubte sobre els serveis i recursos de la Biblioteca Universitària.

No ho oblides: a partir del 9 de març presta, retorna i reserva en la teua Biblioteca¡¡¡

Prestec

Categoría: Servicios
Etiquetas:

Tu dirección de correo no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *