Home » General » Exposició #PrimaveraMusical. La música valenciana reviscola

Exposició #PrimaveraMusical. La música valenciana reviscola

La Biblioteca de Filosofia i Lletres acull, del 3 de maig al 6 de juny a la 1a planta, l’exposició itinerant #PrimaveraMusical. La música valenciana reviscola.

Es tracta d’una exposició promoguda pel Servei de Llengües i comissariada per David Garcia Sirvent, en la qual ha col·laborat el Museu de la Universitat d’Alacant i la Conselleria d’Educació, Investigació, Cultura i Esport de la Generalitat Valenciana. La inauguració tindrà lloc el dimecres 4 de maig a les 12h. amb la presència del director del Secretariat de Llengües de la UA.

L’exposició revisa les dues últimes dècades de la música valenciana. Si la visiteu, descobrireu els grups de música i els artistes, les seues cançons i, a més d’una panoràmica general, també fareu un recorregut que passarà per l’art gràfic, la literatura, els festivals, l’àmbit familiar, les publicacions periòdiques i el vincle amb els estudiants. Ací en podreu fer un tast i esperem que us faça ganes de venir a veure-la.

Com a complement d’aquesta activitat els dies 10, 11 i 12 de maig se celebraran les II Jornades #PrimaveraMusical La literatura en les cançons. A la web #PrimaveraMusical – La música valenciana reviscola en teniu tota la informació.

No us la perdeu!