El libro distraído. Blog de la BUA

Comunicación y participación de la comunidad universitaria

El libro distraído. Blog de la BUA - Comunicación y participación de la comunidad universitaria

Presentació del llibre “Joan Valls i la recuperació literària a Alacant : (1940-1981)” de Josep Lluís Santonja

Hui et convidem a la presentació del llibre Joan Valls i la recuperació literària a Alacant: (1940-1981) de Josep Lluís Santonja que tindrà lloc a la Sala d’investigadors Russell P. Sebold de la Biblioteca de Filosofia i Lletres el dia 8 de novembre a les 10h.

Sinopsi

Aquest llibre intenta reconstruir les petjades d’una generació d’intel·lectuals marcada per la guerra civil. Bona part dels seus membres, entusiastes de la República, patiren presó, exili, depuració o desterrament. L’ambient cultural de la República va restar pràctica-ment desmantellat. Esta generació va tractar, simplement, de sobreviure i, quan va poder, retornar a les seues inquietuds intel·lectuals i les tertúlies literàries.

L’autor

Josep Lluis Santonja Cardona (Alcoi, 1965) és doctor en Història per la Universitat d’Alacant i director de l’Arxiu i Biblioteques Municipals d’Alcoi. Ha publicat unes trenta monografies d’investigació històrica i més d’un centenar d’articles sobre patrimoni documental i recerca en arxius.

Més informació: Jornada Recordant Joan Valls

Categoría: El Leedor, Libros

Tu dirección de correo no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *