21 de febrer. Dia Internacional de la Llengua Materna

El 21 de febrer és el Dia Internacional de la Llengua Materna establit per la UNESCO amb l’objectiu de donar impuls al plurilingüisme i posar en valor la importància de l’educació i el coneixement de la llengua materna.

Amb motiu d’aquesta celebració, la Biblioteca de Filosofia i Lletres organitza una mostra de cartells amb textos relatius a la llengua materna que podreu llegir en les nostres sales.

“La llengua del nostre pensament i de les nostres emocions és el nostre bé més preuat. El plurilingüisme és el nostre aliat per vetllar per una educació de qualitat per a tots, per fomentar la inclusió i per lluitar contra les discriminacions”.

Irina Bokova, Directora General de la UNESCO.

“Assumiràs la veu d’un poble,
i serà la veu del teu poble,
i seràs, per a sempre, poble”.

Vicent Andres Estellés. Llibre de marevelles. Propietats de la pena

Des d’ací volem fer un agraïment públic per la col·laboració del professorat de la Facultat de Filosofia i Lletres en la selecció i traducció dels textos.

A més,  la Biblioteca et convida a participar, del 17 al 29 de febrer, amb un concurs de mots encreuats de paraules en valencià, amb el qual podràs guanyar 50€ que es podran canviar per llibres en la Llibreria Compás de la Universitat.

Publicarem la informació dels guanyadors en el Twitter i Facebook de la BUA.

Participa-hi!