Llegim!

Setembre marca sempre un canvi i enguany ha arribat carregat de novetats. Com per exemple, el projecte Llegim!

La Biblioteca Universitària de Filosofia i Lletres i el Servei de Llengües et presentem el projecte Llegim! Consisteix en una sèrie de vídeos, de periodicitat mensual, que tenen com a objectiu promoure la lectura en valencià entre els membres de la comunitat universitària.

Els vídeos són molt dinàmics i atractius. Reuneixen imatges, sinopsis breus, fragments de l’obra, música i veu en off amb la finalitat d’interpel·lar-nos i incitar-nos a llegir en valencià una obra literària clàssica o actual, d’escriptores i escriptors universals.

Llegim! posa l’accent en el plaer de llegir i en tots els sentiments que emanen de la lectura. És, per tant, una invitació a submergir-te en diverses històries literàries i a desenvolupar un pensament crític. T’animes a llegir? Ací tens la primera proposta: El curiós incident del gos a mitjanit, de Mark Haddon.

Des d’ara, a poc a poc, descobriràs tots els llibres que t’hi hem seleccionat. T’animaràs a llegir-los? Recorda, podràs trobar-los a la BUA

No te’ls perdes!